خرید کولر گازی از گناوه | قیمت کولر گازی در گناوه

این وبلاگ برای افرادی که قصد خرید کولر گازی از گناوه را دارند راهنمایهای خوبی قرار خواهد داد.

خرید کولر گازی از گناوه | قیمت کولر گازی در گناوه

این وبلاگ برای افرادی که قصد خرید کولر گازی از گناوه را دارند راهنمایهای خوبی قرار خواهد داد.

اسپلیت 24000

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۵۶ ق.ظ

اطلاعات محصول
آنچه در آن وجود دارد کنترل دما را کنترل می کند و تهویه مطبوع شما را از هر کجا با استفاده از تلفن هوشمند هوشمند خود تنظیم می کند ، هوا را گرم می کند و هوا را تمیز می کند - عالی برای تمام سال استفاده مقدار زیادی از پول24000 BTU - ایده آل برای خنک کردن فضاهای بزرگ تا 60 SQMS خود تمیز کردن با فناوری طلا تیتانیوم که هوا را نیز تمیز می کند ، هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش داده و طول عمر کولر شما را تمدید می کند.


جزئیات گروه TCL به یکی از بزرگترین گروههای لوازم برقی در سطح جهان تبدیل شده است. فن آوری های نوآورانه TCL هر روز توسط مشتریان در سراسر جهان استفاده می شود. در سال 2017 ، آنها به سومین برند بزرگ آمریکای شمالی تبدیل شدند. TCL سهامدار اکثریت در تلفن های همراه Alcatel و Thomson Groups است. تهویه مطبوع TCL ما در کارخانه لوازم خانگی TCL De'Longhi تولید می شود ، که یک سرمایه گذاری مشترک بین گروه ایتالیایی De’Longhi Group و TCL Group است. کارخانه تهویه مطبوع TCL De'Longhi یک مرکز تحقیقاتی و تحقیقاتی پیشرفته با تولید دقیق و کنترل کیفیت است تصور کنید اگر قبل از رفت و آمد به / از خانه ، شما قادر به کنترل دمای خانه یا محل کار خود با استفاده از تلفن هوشمند خود باشید ، بنابراین لحظه ای که می رسید ، هربار به یک اتاق گرم و کاملاً سرد سرخ شده خوشحال می شوید. خوب ، این اکنون به لطف جدیدترین سیستم تهویه مطبوع TCL که دارای Wi-Fi است ساخته شده است. ا

ین دستگاه به همان روشی که لپ تاپ شما انجام می دهد به Wi-Fi منزل شما متصل می شود ، بنابراین می توانید از تلفن هوشمند خود برای نظارت و کنترل سریع دما ، سرعت فن و تعداد زیادی از سایر ویژگی های عملی از هر کجا استفاده کنید. عملکرد Wi-Fi نیز می تواند کمک کند. شما در صورتحساب انرژی خود نیز پس انداز می کنید! بیایید بگوییم ، برای مثال ، گناوه کولر گازی شما در یک جلسه کاری برگزار شده اید و یک ساعت باطل در خانه کار می کنید ، کافی است تلفن هوشمند خود را بیرون بیاورید و تهویه هوا را تنظیم کنید که یک ساعت بعد روشن شود. این به شما امکان کنترل فوری را در نوک انگشتان شما می دهد - از این گذشته ، تلفن هوشمند شما همیشه در دسترس شماست! علاوه بر این ، جدیدترین "Follow Me Technology" نیز وجود دارد که دمای واحد را مطابق با محلی که ریموت در آن قرار دارد تنظیم می کند ، فقط دکمه "iFEEL" را روی ریموت فشار دهید و دمای مطبوع را در آنجا می خواهید. ، نه جایی که هوا بخواهد! ویژگی قفل کودک باعث می شود که بچه های شما نیز با تنظیمات هوا همبازی شوند. وقتی عملکرد خنک کننده به میان می آید ، دیگر لازم نیست نگاه کنید.

این مدل دارای دو برابر امتیاز BTU نسبت به میانگین واحد تقسیم دیواری است که ما می فروشیم و این باعث می شود تا قابلیت خنک کننده یا گرم کردن مناطق بزرگ تا 60 متر مربع وجود داشته باشد. به علاوه ، این مدل مجهز به جدیدترین فناوری اینورتر DC است که برای خنک سازی / گرم کردن اتاق شما سریعتر و ساکت تر از مدل های غیر اینورر طراحی شده است. همچنین بسیار ارزان است که بیش از حد هزینه کنید - در هزینه 60٪ در صورتحساب انرژی خود در مقایسه با مدل های غیر اینورتر صرفه جویی کنید. گرمایش iQool توسط پمپ حرارتی و تقریباً 4 برابر ارزانتر از گرمایش الکتریکی و نیمی از قبض های انرژی برای گرمایش مرکزی - در هزینه شما صرفه جویی می کند و حتی گرمتر شما را حفظ می کند! این امر باعث تقویت فرآیند تصفیه هوا ، از بین بردن گرد و غبار و گرده از هوا می شود که می تواند منجر به مشکلات تنفسی شود.

این دستیابی به موفقیت برای ایجاد مبدل گرما با عملکرد بهتر استفاده می شود که ضد قارچ و ضد باکتری است ، تجمع خاک و عقیم سازی را در تماس متوقف می کند. حتی یک عملکرد خودکار تمیز نیز وجود دارد که می تواند قالب و باکتری ها را از ساختن آن متوقف کرده و باعث بو و بوی نامطبوع شود. و بهترین کار این است که تمام این کارها را در حالی که خنک می شود انجام می دهد و گرم می شود ، بنابراین نیازی نیست نگران چیزی باشید که عملکرد پایدار طولانی مدت و حداقل تعمیر و نگهداری را تضمین کند.


منبع تغذیه اطلاعات ضروری: 220-240V ~ 50 هرتز ،

ابعاد 1PhIndoor (L * W * H) (CM): 101x31.5x22.0

ابعاد بسته بندی شده داخلی (L * W * H) (CM): 109.6x39x29.7Net / وزن ناخالص (کیلوگرم) ):

13 / 16Oddoor Dimensions (L * W * H) (CM): 84.5x69.3x33.6

ابعاد بسته بندی شده در فضای باز (L * W * H) (CM): 96x73.x43 خالص / ناخالص داخلی (کیلوگرم): 46 / 55Air جریان (M3 / ساعت): 970/980 مشاهده برگه مشخصات کامل »
اطلاعات بیشتر ظرفیت خنک کننده ظرفیت (W): 6810 (1830-7810)

دارای امتیاز گرمایشی (W): 6870 (1850-7930)

خنک کننده ورودی برق (W): 1980 (410-2800)

گرمایش ورودی برق (W): 1550 (420 -3000)

خنک کننده ورودی فعلی (A): 8.9 (2.3-12.5)

ورودی فعلی گرمایشی (A): 9.0 (2.3-13.7)

خنک کننده SEER / SCOP (W / W):

6.5 / A ++ SEER / SCOP (خنک کننده) / W):

4.1 / A + حالت خاموش کردن ترموستات

(W): حالت 45Standby (W): طول لوله 2.5Copper

طول: 5mLiquid side / side گاز (میلیمتر / اینچ): 6.35 (1/4) + 6.35 (1 / 4) + 12.7 (1/2))

حداکثر. طول لوله مبرد: 25m نوع /

وزن مایع خنک کننده: R32 / 1060gA ++ / A + امتیاز (گواهی ERP)

اینورتر سوپر دی سی با GMCC CompressorCooling ، Heating & DehumidifyingEasy Fit

با 5 متر لوله و کابل کیت تهیه شده به عنوان استانداردEnergy

صرفه جویی در اینورتر فناوریپمپ حرارتی برای گرمایش کارآمد

نمایشگر درجه حرارت و عملکرد سفید 24 ساعت تایمر ساعت عملکرد

تشخیصی حالت خواب حالت شروع مجدد حالت دنبال کردن من (IFEEL) C

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۸
راجا هندوستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی