خرید کولر گازی از گناوه | قیمت کولر گازی در گناوه

این وبلاگ برای افرادی که قصد خرید کولر گازی از گناوه را دارند راهنمایهای خوبی قرار خواهد داد.

خرید کولر گازی از گناوه | قیمت کولر گازی در گناوه

این وبلاگ برای افرادی که قصد خرید کولر گازی از گناوه را دارند راهنمایهای خوبی قرار خواهد داد.

معرفی 12 برند برتر کولر گازی

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۵ ب.ظ

بهترین مارک تهویه مطبوع چیست؟
مقدمه ای برای 12 مارک بهترین تهویه مطبوع: بسیاری از افراد همیشه از من سؤال می کنند ، بهترین مارک تهویه مطبوع چیست؟ من فقط می توانم از تجربه من در زمینه رتبه بندی از کیفیت کالایی که در اختیارتان قرار می دهم به شما امتیاز دهم ، اما می خواهم یک چیز مهم را برای هرکسی که به دنبال خرید تجهیزات جدید HVAC است ، تأکید کنم.

آنچه بسیار مهم تر از مارک است ، گرفتن پیمانکار مناسب برای کار است. شما می توانید بهترین تجهیزات ساخته شده در تاریخ تهویه مطبوع را خریداری کنید ، اما اگر نصب بدی داشته باشید ، آن سیستم تهویه مطبوع سطح عملکرد طراحی شده خود را برآورده نمی کند و به احتمال زیاد خراب خواهد شد. بدون توجه به برند ، پیمانکار مناسب را برای نصب سیستم برای شما پیدا کنید

12 بهترین برندهای تهویه مطبوع
یک برند تهویه مطبوع که آن را در صدر لیست قرار می دهد باید معیارهای خاصی را تصویب کند. این مارک باید بتواند با گذشت زمان عملکرد قابل اعتماد و همچنین به شما در پس انداز قبض های انرژی کمک کند. صرفه جویی در مصرف انرژی و پول در هنگام خنک شدن یا گرم کردن خانه شما. با استفاده از پارامترهایی مانند ضمانت ، بهره وری انرژی ، دامنه قیمت و خدمات به مشتریان ، در زیر دوازده برند برتر AC در آمریکای شمالی قرار دارد.
1

میتسوبیشی
میتسوبیشی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تهویه مطبوع مینی اسپلیت / داکتلس است. این برند مسئولیت یکی از بزرگترین انتخاب سیستم های مینی اسپلیت داخلی و خارجی را بر عهده دارد. اگر در حال ساخت خانه جدید هستید و یا خانه قدیمی شما دارای مجرای کار نیست ، بنابراین یک سیستم بدون مجوز ارزش دارد که در نظر بگیرید.

میتسوبیشی با ضمانت 12 ساله در کمپرسور خود و 10 سال در سایر قسمتها عرضه می شود که میانگین آن بهتر از آنچه در بازار مینی اسپلیت به دست آمده است. این دارای دو گزینه مدل است. سیستم های تک منطقه ای و چند منطقه ای ، که طیف گسترده ای از واحدهای داخلی را ارائه می دهند.


 
ما در اینجا در بخش بررسی های ما ، میتسوبیشی را ذکر نکردیم زیرا میتسوبیشی (در بازار آمریکای شمالی) فقط تهویه مطبوع و اسپلیت های کوچک را ایجاد می کند. علاوه بر این ، ما هنوز یک بخش کوچک تقسیم نداریم اما احتمالاً در آینده برای بررسی گرمایشی و خنک کننده با عملکرد بالا HVAC برنامه ریزی می کنیم.
2

لنوکس
لنوکس یکی از بالاترین نسبتهای بهره وری انرژی فصلی را دارد و به 26 SEER می رسد ، این در مقایسه با سایر مدلهای کارآمد است که دارای رتبه SEER در حدود 20 هستند. همچنین مدل های کارآیی کمتری از برند Lennox در دسترس است و این برای کاربرانی که بودجه ای برای کارآمدتر ندارید. نه از یازده مدل فروخته شده توسط لنوکس دارای مجوز انرژی استار است.

به طور کلی ، لنوکس از ساخت کمپرسورهای هوای دو مرحله ای در ساخت AC AC شهرت دارد ، اما چند مدل وجود دارد که دارای کمپرسورهایی هستند که با سرعت های مختلف کار می کنند. علاوه بر این ، لنوکس تنظیمات سرعت بیشتری را ارائه می دهد و به کاربران امکان کنترل دقیق بر روی سرمایش در خانه خود را می دهد.

واحدهای مرکزی AC لنوکس قادر به حفظ شرایط خاص خود در شرایط مختلف آب و هوایی هستند. آنها از فولاد گالوانیزه ساخته شده و از پایه فولادی گالوانیزه پوشیده شده اند. آنها همچنین بسیار بی سر و صدا کار می کنند ، برخی از مدل ها فقط 59 دسی بل ثبت شده اند ، که تقریباً به اندازه مکالمه معمولی با صدای بلند است. با این حال ، برخی از واحدها بلندتر از حد متوسط ​​، با ثبت 76 دسی بل هستند.

محصولات لنوکس با ضمانت 10 ساله محدود عرضه می شوند که کمپرسور و سایر اجزای دیگر را پوشش می دهد. با این حال ، هنگامی که شما آن را با ضمانت مادام العمر چند پیشنهاد از مارک های تهویه مطبوع مرکزی مقایسه کنید ، این ضمانت نامه ها آنقدر قوی نیستند. همچنین قطعات تعویض بسیار گرانتر از سایر برندها هستند.

برچسب قیمت محصولات و قطعات Lennox از سایر برندها در سطح بالایی قرار دارد ، بنابراین هنگام دریافت نقل قول از شوک احتمالی استیکر آگاه باشید. با این حال ، به عنوان کارمند قبلی یک فروشنده Lennox ، می توانم به شما بگویم که آنها آموزش های فنی خود را بسیار زیاد کرده اند و این یک امتیاز عالی برای شما است.

3

استاندارد آمریکایی / ترنس
اگر به دنبال تهویه مطبوع مرکزی مطمئن هستید ، مطمئناً American Standard / Trane باید اولویت اصلی شما باشد. نصب توسط تکنسین های دارای مجوز کارخانه و ساخته شده با قطعات با کیفیت. نزولی این برندها هزینه بالایی دارد.

این مارک ها کمپرسور خود را می سازند ، که آنها را Climatuff و کویل های آنها با نام "Spine Fin" می نامند. این کویل ها نیز جزء بهترین های این صنعت هستند. آنها گارانتی کمپرسور 12 ساله و 10 سال ضمانت قطعات عمومی را ارائه می دهند که کمی بهتر از میانگین صنعت است.


 
نه گزینه مدل موجود از 14.5 تا 22 SEER وجود دارد ، تک مرحله ای از طریق ظرفیت متغیر. این برند همچنین یک مدل جمع و جور را ارائه می دهد ، جایی که فضای مورد نگرانی خوبی دارد کار می کند.

4

حامل / برایانت
Carrier و Bryant هر دو متعلق به شرکت فن آوری های متحد (UTC) هستند و هر دو مشترکات مشترکی مانند هزینه دارند. علاوه بر این ، Carrier شناخته شده ترین برند در تهویه هوا است. آنها برخی از برچسب های بالاترین قیمت را در صنعت دارند. آنها با کیفیت عالی و دوام ستاره ای همراه هستند. همچنین ، نصب کننده ها دارای مجوز هستند ، به این معنی که احتمال نصب مناسب بسیار زیاد است.

Carrier و Bryant بهترین قطعات ممکن مانند کمپرسورهای Copeland را دارند که در اکثر مدلهای آن کار می کنند. ممکن است قیمت بالاتری بپردازید ، اما مطمئناً محصول برتر را دریافت خواهید کرد.

سرانجام ، Carrier و Bryant با ضمانت 10 ساله قطعات همراه هستند. ضمانت های تمدید برای هزینه اضافی در زمان خرید در دسترس هستند. این برند از تهویه مطبوع با سرعت متغیر برخوردار است ، فناوری ای که ساخت آن را در بین قابل اطمینان ترین مدل بسیار بهبود بخشیده است. سرانجام ، این برند همچنین برخی از بهترین انتخاب های سیستم های تهویه مطبوع مرکزی تک مرحله ای و دو مرحله ای را ارائه می دهد

5

دایکین
دایکین که یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در جهان است ، گودمن را خریداری کرد. این تجهیزات دارای مارک Daikin است. Daikin به طور مساوی خط کاملی از تهویه هوا ، مینی اسپلیت و قطعات داخلی را ایجاد می کند.

دقیقاً مانند گودمن ، Daikin نیز از قطعات با کیفیت استفاده می کند. از یک کمپرسور اینورتر از نوع Daikin استفاده می کند که در سرعت متغیر مدوله می شود. این نوع فناوری است که اغلب در سیستم های تهویه مطبوع سیستم اسپلیت کوچک استفاده می شود.


 
اگرچه هیچ ضمانت تعویض واحدی وجود ندارد ، اما Daikin گارانتی قطعات 12 ساله را ارائه می دهد ، که بسیار بهتر از میانگین صنعت است. ضمانت کمپرسور نیز 12 سال است.

6

آمانا
12 بهترین برندهای تهویه مطبوع
Amana یکی از بهترین مارک های تهویه مطبوع مرکزی است ، زیرا دارای کارآمد ترین مدل ها به علاوه طولانی ترین ضمانت است. مثال خوب تهویه هوا مرکزی Amana AVXC20 ، که دارای ضمانت مادام العمر است به علاوه می تواند به 24.5 رتبه SEER بهره وری انرژی برسد.

اگرچه ، با مدل برتر لنوکس مقایسه می شود ، دقیقاً اندازه گیری نمی شود. در مقایسه با چند مارک دیگر هنوز هم عملکرد بسیار خوبی دارد.

اگرچه واحدهای رده بالا Amana نسبت به سایر مدلها مقرون به صرفه هستند اما ضمانت ماندگاری آن می تواند با گذشت زمان در هزینه شما صرفه جویی کند. به عنوان مثال ، اگر مبدل حرارتی یا کمپرسور در هر زمان از کار بیفتد ، شرکت آن را به طور کامل جایگزین شما خواهد کرد.

با این وجود ، توجه به این نکته ضروری است که گارانتی مادام العمر کمپرسور فقط مدل هایی را با رتبه بندی SEER از 16 و بالاتر در بر می گیرد. سرانجام ، مدل هایی که دارای رتبه SEER زیر 16 هستند ، دارای ضمانت 10 ساله بر روی کمپرسور و سایر قسمت های محصول Amana هستند.

7

هیل
12 بهترین برندهای تهویه مطبوع
12 بهترین مارک تهویه مطبوع تهویه مطبوع تهویه مطبوع مرکزی در صدر لیست بهترین مارک های AC قرار دارد زیرا در مقایسه با سایر مارک ها بسیار عالی عمل می کند. اگر مقایسه ای شامل اجزاء ، دوام ، ضمانت و غیره باشد ، مقایسه آنها با مدل های Carrier کاملاً مشابه است اما هزینه بسیار کمتری دارند.


 
دلیل کم هزینه بودن آنها جذب مصرف کنندگان محور در بودجه است. محصولات Heil دارای قطعات جهانی در دسترس هستند که شامل کمپرسورهای Copeland می باشد. این بدان معناست که در صورت نیاز به تعمیرات ، ایمن سازی قطعات مشکل زیادی نخواهد داشت.

ضمانت کلی قطعات تهویه هوا Heil ده سال است و این شایستگی آن است که از رتبه بسیار خوبی برخوردار باشد. با این حال ، گارانتی تعویض واحد Heil ، که به عنوان ضمانت بدون زحمت نیز شناخته می شود ، در صورت خرابی کمپرسور یا کویل ، جایگزینی کامل تهویه هوا را فراهم می کند.

چند مدل گزینه وجود دارد ، مانند مدل های تک مرحله ای ، دو مرحله ای و پنج مرحله ای. برخی از ویژگی های این مدل ها از پایه در مدل های کم کارآمد گرفته تا گزینه های پیشرفته در مدل های برتر مانند فناوری ارتباطات و اتصال Wi-Fi است.

8

ریم
12 بهترین برندهای تهویه مطبوع
تهویه مطبوع Rheem یکی دیگر از برندهای AC است که به عنوان یکی از بهترین های این صنعت شناخته می شود. این شرکت به دلیل اینکه در لبه های برقی قرار دارد شهرت دارد ، و آنها همچنین دارای تهویه مطبوع با ضمانت کیفیت هستند. اگر به دنبال تهویه مطبوع مرکزی با کیفیت هستید ، Rheem AC یکی از برندهای برتر است که باید در نظر بگیرید.

9

مردخوب
12 بهترین برندهای تهویه مطبوع
Goodman air condition review review برند سالها گودمن به خاطر ارائه تجهیزات ارزان قیمت با ضمانت های شگفت انگیز شناخته شده بود. این شهرت تا حد زیادی مسئول محبوبیت عظیم برند بود. با این حال ، این چالش این بود که این برند همچنین به دلیل خرابی مکانیکی شهرت دارد.

برای ورود به بازار آمریکای شمالی ، Daikin در سال 2012 ، Goodman را خریداری کرد و از آن زمان ، کیفیت ارائه آن بهبود یافته است. با این حال ، ضمانت نامه ها به اندازه گذشته نبوده اند. به طور کلی ، گودمن یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین مارک های تهویه مطبوع در بازار است.


 
مانند هیل ، گودمن همچنین از قطعات جهانی در دسترس مانند کمپرسورهای Copeland استفاده می کند. گودمن کویلهای اختصاصی تولید می کند که به طور متوسط ​​خوب هستند اما دقیقا عالی نیستند. ضمانت فعلی برای گودمن هنوز خوب است.

کمپرسورها در بسیاری از مدلهای آن دارای ضمانت مادام العمر هستند. همچنین در صورت عدم موفقیت کمپرسور در ده سال اول استفاده از محصول ، گزینه ای برای تعویض کل واحد AC وجود دارد.

گودمن مجهز به مدل های تک مرحله ای و دو مرحله ای است که ویژگی هایی از قبیل فناوری ارتباطات جدید ComfortBridge را ارائه می دهد که در مدل های برتر سیستم اسپلیت قرار دارد.

10

میتاگ
12 بهترین برندهای تهویه مطبوع
اگرچه Maytag ، مارک غالباً نادیده گرفته ، برخی از جذاب ترین مزایا و ویژگی ها را ارائه می دهد. به طور عمده از اجزای جهانی با کیفیت بالا استفاده می شود که در هنگام نیاز به تعمیر به راحتی قابل دسترسی است. گارانتی آن در تمام قسمت ها 12 سال است.

در مواردی که کمپرسور از کار بیفتد ، شرکت جایگزین کل AC می شود. هفت گزینه مدل در دسترس است ، به اندازه کافی برای پوشش از مدل های تک مرحله ای 14 مدل SEER تا 20 تهویه مطبوع SEER با خنک کننده اینورتر با ظرفیت های مختلف.

11

یورک
12 بهترین برندهای تهویه مطبوع
چالش هایی که با York و دیگر برندهای جانسون کنترل پیش آمد ، کیفیت و قابلیت اطمینان بود. علاوه بر این ، این مشکل در نتیجه سیم پیچ میکرو کانال که مستعد ابتلا به نشت بود ، به وجود آمد. با این حال ، ارتقاء از سال های اخیر باعث شده است که نشت ها کاهش یابد و دوام افزایش یابد.

یورک به طور کلی از قطعات در دسترس جهانی استفاده می کند به جز سیم پیچ های آنها. حادثه نشت کوئلها دلیل اصلی این بود که در گذشته بسیاری از افراد از این برند اجتناب می کردند. کاملاً مشخص نیست که آیا به روزرسانی ها مؤثر هستند ، تأیید این کار چند سال به طول می انجامد ، اما همه شواهد به این واقعیت اشاره دارد که برند مسائل نشت خود را برطرف کرده است.


 
گارانتی یورک با نام Affinity line با ارائه ضمانت کمپرسور با طول عمر و 10 سال در سایر قسمت ها به کاربران ارائه می دهد. سرانجام ، یورو AC را در گزینه های مدل بین 13 SEER تا 20 SEER بهره وری ارائه می دهد.

12

روود
12 بهترین برندهای تهویه مطبوع
تهویه مطبوع Ruud خط تولید کاملاً خنک کننده و گرمایش را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. این یکی از مارک های معتبری است که هم اکنون در بازار موجود است. بسیاری از بررسی های مشتری و گزارش های آزمایش وجود دارد که واحدهای Ruud AC را ماندگار توصیف می کند.

تهویه مطبوع Ruud ، که از قسمت های جهانی در دسترس است ، در سراسر ایالات متحده موجود است. علاوه بر این ، این امر باعث می شود که گارانتی ها و تعویض آنها بسیار با صرفه باشد.

ویژگی های بهترین برند و محصولات تهویه هوا
1. آموزش کارخانه تکنسین های نصب و خدمات فروشندگی
از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در هنگام نصب تجهیزات جدید خود ، از تکنسین های دارای مهارت و مهارت برخوردار شوید و به طور حرفه ای نسبت به آنچه انجام می دهند ، آموزش پیدا کنید. همچنین در صورت نیاز به خدمات ، شخصی را می خواهید که با تجهیزات و مارک تجاری آشنا و با تجربه باشد.

2. مؤلفه کیفیت و گزینه های متغیر 12 بهترین مارک های تهویه مطبوع
یکی از ویژگی های مهم بهترین مارک AC ، در دسترس بودن آن در طیف وسیعی از گزینه ها ، از جمله اساسی ، بهتر و بهترین است. این واقعیت تقریباً در تمام محصولات ، از اتومبیل تا مبلمان ، صادق است. سرانجام ، این کمک می کند تا گزینه های مختلفی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد تا بتوانند در بودجه خود و سایر ترجیحات خود را انتخاب کنند.

3. دوام
طبق اعلام گروه آزمایش مستقل ، Consumer Reports ، میانگین تعمیر سیستم تهویه مطبوع مرکزی برای هر رویداد بیش از 200 دلار پیش رفت. یک سیستم تهویه مطبوع خوب در طول عمر 14-20 سال کمتر خراب می شود. سرانجام ، این به صرفه جویی در هزینه های تعمیر کمک می کند.

4- گارانتی خوب 12 برندهای تهویه مطبوع
گارانتی بهترین راهی است که می دانید سازنده در مورد تجهیزات خود چه فکر می کند. مارک های خوب AC حداقل 10 سال ضمانت قطعات عمومی را به مشتریان ارائه می دهند. برخی حتی به ارائه ضمانت نامه های مادام العمر یا مزایای اضافی دیگر ، که به آنها کمک می کند تا از طریق ضمانت در صنعت ، آنها را در بین بهترین ها قرار دهند.

5. ارزش
ارزش اشاره به لذت و رضایت شما از استفاده از یک محصول با توجه به قیمت آن است. Carrier و Heli AC بسیار یکسان هستند و تقریباً با همان لذت یا رضایت محصول را ارائه می دهند. اما AC AC Carrier بسیار گرانتر از هیل است. بنابراین هیل ارزش بهتری را ارائه می دهد.

6. نصب مناسب
یکی از مهمترین دلایل نارسایی زودرس قطعات ، نصب نادرست است. به همین دلیل Carrier و Bryant فقط به نصاب مجاز اجازه نصب محصولات خود را می دهند. کیفیت نصب تقریباً به اندازه نصب برند اهمیت دارد.

بهترین مارک های تهویه مطبوع مرکزی با نتیجه گیری برتر
این که آیا شما یک واحد AC قدیمی را تعویض می کنید یا اولین بار را در خانه خود نصب کرده اید ، گرفتن یکی از بهترین مارک های AC بسیار مهم است. اما این مهم نیست. در صورت عدم نصب صحیح محصول توسط یک پیمانکار واجد شرایط HVAC که درک خوبی از نیازهای خانه شما و اینکه چگونه واحد AC و رتبه SEER آن می تواند انجام شود ، بهترین Carrier یا Heil هیچ عملکردی بهتر از یک نام تجاری بدون نام تجاری نخواهد داشت. به خانه خود سود ببرید

شما باید خدمات یک متخصص نصب و راه اندازی را با دانش تخصصی و رتبه های بالا در این زمینه تضمین کنید. این امر باعث می شود عملکرد سیستم تهویه مطبوع شما با راندمان بهینه انجام شود.

منابع خارجی برای 12 بهترین مارک تهویه مطبوع
حامل

ترنس

لنوکس

میتسیبیشی

راهنمای خریداران تهویه مطبوع | 12 بهترین برندهای تهویه مطبوع

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۲
راجا هندوستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی