خرید کولر گازی از گناوه | قیمت کولر گازی در گناوه

این وبلاگ برای افرادی که قصد خرید کولر گازی از گناوه را دارند راهنمایهای خوبی قرار خواهد داد.

خرید کولر گازی از گناوه | قیمت کولر گازی در گناوه

این وبلاگ برای افرادی که قصد خرید کولر گازی از گناوه را دارند راهنمایهای خوبی قرار خواهد داد.

معرفی 5 برند برتر کولر گازی در 2019

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۲۸ ب.ظ

بهترین کولر گازی های 2019 از دید ما

صنایع سنگین میتسوبیشی دما را در رتبه بندی هوا تنظیم می کند
بیشتر خانواده های اوسی یا در خانه خود دارای سیستم تهویه هوا هستند ، یا فقط آرزو می کنند که یکی از آنها را داشته باشد. هنگامی که شما در شرایط آب و هوایی گرم مانند ما زندگی می کنید ، تهویه مطبوع به سادگی به بخشی از زندگی تبدیل می شود و تهیه آن برای نیازهای خنک کننده شما مهم است. این که آیا شما در شروع جستجوی هوایی خود هستید ، یا فقط به دنبال تأیید نهایی برای یک مارک خاص هستید ، در اینجا در دست امن هستید.

بررسی و رتبه بندی سالانه هوا در Canstar Blue از سال 2011 کمک کرده است تا Aussies بهترین تهویه هوا را برای نیازهای خود انتخاب کند. مارک های رتبه بندی در مورد عواملی از جمله عملکرد ، سهولت استفاده ، قابلیت اطمینان و ارزش برای پول ، ما حدس و گمان را از خرید گرفته ایم. تهویه هوا جدید با وجود تجربیات صدها خانوار در دنیای واقعی ، رتبه بندی های ستاره ما راهنمای مفیدی را ارائه می دهد که مارک ها هنگام گرم شدن اوضاع ، حال خود را حفظ می کنند. هیچ دو سیستم تهویه مطبوع یکسان نیستند ، اما انتخاب مارک مناسب بهترین شانس خرید کیف معامله را به شما می دهد. شایان ذکر است که رتبه بندی های ما انواع تهویه مطبوع نصب شده را شامل می شود - سیستم تقسیم (شامل چرخه معکوس) ، پنجره و مرکزی / مجاری. اگر به دنبال راهنمایی در مورد تهویه هوا قابل حمل هستید ، به اینجا بروید.

بنابراین Aussies کدام مارک تهویه مطبوع را بهترین ارزیابی می کند؟ در سال 2019 ، صنایع سنگین میتسوبیشی برای رضایت کلی و همچنین عملکرد ، قابلیت اطمینان و سر و صدا هنگام کار ، جورابهای ما را با عملکرد پنج ستاره منفجر کرده است. این چهار ستاره به دلیل سهولت در استفاده و ارزش برای پول به دست آورد.

بهترین تهویه هوا


در اینجا بهترین تهویه مطبوع در استرالیا وجود دارد ، به عنوان مصرف کنندگان در آخرین بررسی رضایت از شرکت Canstar Blue:

صنایع سنگین میتسوبیشی
کلویناتور
میتسوبیشی برقی
پاناسونیک
فوجیتسو جنرال
سامسونگ
دایکین
ال جی
امسال کلویناتور ، میتسوبیشی برقی ، پاناسونیک و فوجیتسو جنرال برای رضایت کلی چهار ستاره ثبت کردند ، در حالی که سامسونگ ، دایکین و ال جی در کل سه ستاره داشتند.

نتیجه دیگر یادداشت این بود که کلویناتور تنها مارکی بود که پنج ستاره در سهولت استفاده و ارزش پول در آن کسب کرده بود. Kelvinator همچنین در هنگام اطمینان از آنها ، به همراه صنایع سنگین میتسوبیشی و پاناسونیک بهترین امتیاز را کسب کردند. سامسونگ و فوجیتسو جنرال به ضبط پنج ستاره برای عملکرد و سکوت به ترتیب به صنایع سنگین میتسوبیشی پیوستند. برندها باید حداقل 30 پاسخ نظرسنجی دریافت کرده باشند تا در نتایج نهایی ما درج شوند.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد اینکه کدام سیستم تهویه مطبوع ممکن است مناسب ترین خانه شما باشد - و جزئیات مربوط به آنچه در هنگام خرید یک مورد جدید به دنبال آن هستید - در ادامه مطلب بخوانید ، همانطور که آنچه در حال حاضر هر مارک ارائه می دهد را مرور می کنیم. ما همچنین به برخی از مارک های قابل توجه دیگر که در رتبه بندی های 2019 ما گنجانده نشده است خواهیم پرداخت.

تهویه مطبوع برتر
صنایع سنگین میتسوبیشی
میتسوبیشی-صنعت سنگین-هوا-مخروط

صنایع سنگین میتسوبیشی یک مارک نسبتاً برتر است که یک مشت با برخی از سیستم های اسپلیت قدرتمند را برای شما فراهم می کند تا در ماه های تابستان خنک شود. ظرفیت خنک کننده بزرگی را از 1.7 کیلو وات تا 9.5 کیلو وات ، بلکه برچسب قیمت حق بیمه ، تا بیش از 2000 دلار انتظار داشته باشید. برخی از ویژگی های رایج شامل یک سیستم "حساسیت زا" برای گرفتن و از بین بردن آلرژن ها ، اتصال Wi-Fi برای راحتی و یک حالت خودکار برای کنترل دقیق دما است.

سری Avanti PLUS سری سیستم های تقسیم پلاتین آن است. واحد 2 کیلووات دارای امتیاز 7 ستاره "سوپر راندمان" است که مجهز به سنسورهای حرکتی صرفه جویی در مصرف انرژی و فناوری عملکرد محیط زیست است. با این حال ، مدل های دیگر دارای رده بندی انرژی 2.5 ستاره هستند و گفته می شود برای آپارتمان های کوچکتر و دفاتر خانه ایده آل است. بنابراین نام تجاری تقریبا تمام پایه ها را در بر می گیرد.

صنایع سنگین میتسوبیشی در رده بندی های هوایی سال ۲۰۱۹ ما ، با بررسی های پنج ستاره برای رضایت کلی و بیشتر مناطق دیگر به جز سهولت در استفاده و ارزش برای پول ، جایی که چهار ستاره کسب کرد ، در رده های برتر قرار گرفت.


کلویناتور
kelvinator-cycle-split-system

بخشی از گروه Electrolux ، Kelvinator یکی از مناسب ترین مارک های تهویه مطبوع با بودجه است. این سیستم دارای تهویه مطبوع سیستم اسپلیت و پنجره / دیواری با مدل های بیشمار از 1.6 کیلو وات تا 8 کیلووات توان خروجی است. بیشتر واحدهای سیستم تقسیم شده کلویناتور با قیمت کمتر از 1000 دلار و قیمت آن 479 دلار ارزان است. همانطور که از قیمت آنها انتظار دارید ، ویژگی ها نسبتاً متوسط ​​هستند ، اما بیشتر مدل ها با یک تایمر 24 ساعته و راه اندازی مجدد خودکار همراه هستند. بسیاری از مدل های سیستم تقسیم همچنین دارای نمایشگرهای دیجیتال کم رنگ ، HEPA و فیلترهای یونی و همچنین از راه دور LCD هستند.

برای اکثر سیستمهای تهویه مطبوع در ویندوز / دیوار می توانید از نظر راندمان انرژی دو ستاره انتظار داشته باشید ، اما مدل های سیستم تقسیم بین دو تا چهار ستاره هستند. با این حال چند مدل 2.5 کیلو وات وجود دارد که دارای رتبه های 5 ستاره بهره وری انرژی است که برای اتاق های کوچک ایده آل است.

کلویناتور با چهار ستاره در میان سایر مقوله های تحقیق دیگر بهترین ارزش را برای پول ، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده به دست آورد. این یک نتیجه خارق العاده در برابر بزرگترین مارک های بازی است - و نشان می دهد شما می توانید بدون شکسته شدن بانک از یک واحد عالی استفاده کنید.


میتسوبیشی برقی
MSZ-EF-VE2-دیوار نصب شده-تهویه هوا-سیاه-200

با صنایع سنگین میتسوبیشی اشتباه گرفته نشود ، این مارک دیگری است که نام میتسوبیشی را به خود اختصاص داده است. میتسوبیشی برقی با پوشش هر دو طرف داخلی و تجاری بازار استرالیا ، در سراسر سیستم های دیواری ، مجرایی ، اسپلیت کنسول ، فله ، سقف نصب شده و چند سره ، میتسوبیشی برقی یک فروشگاه یک مرحله ای برای هر نوع تهویه هوا است. اگر حوصله لباس سنتی سفید ندارید ، برخی از مدل ها با طرح سیاه و یا نقره ای برای چیزهای متفاوت ارائه می شوند. الگوهای جریان گسترده و طولانی هوا از ون های مخصوص افقی که به طور خاص طراحی شده اند ، باعث فشار بیشتر هوا به داخل اتاق می شوند. دامنه دیواری میتسوبیشی برقی هم اینورتر ium پریمیوم ’و هم استاندارد‘ کلاسیک ’یک کمپرسور تک سرعت.

مدلهای مختلف به ویژگیهای مختلفی توجه دارند ، مانند سری MSZ-GE که بسیار بی سر و صدا عمل می کند - کمترین نرخ 19dBA. کنترل Wi-Fi (موجود با مدل های سازگار) به شما امکان می دهد از طریق تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی یا رایانه خود متصل شوید ، بنابراین هیچ مشکلی برای ریموت وجود ندارد. برخی از مدل ها حتی به طور بالقوه با DRED سازگار هستند. ادعا می شود فیلتر تمیز کننده هوا Catechin از انتشار هرگونه باکتری و ویروس و همچنین به طور کلی کیفیت هوا را بهبود می بخشد ، در حالی که سیستم فیلتر پلاسما Duo Filter فیلترهایی را اضافه می کند که بوها را از بین می برد. سیستم های دیواری میتسوبیشی برقی را می توان با قیمتی کمتر از 1000 دلار برداشت و قیمت های آنها نیز زیر 4500 دلار است.

میتسوبیشی برقی در بررسی امسال به چهار ستاره امتیاز داده شد و همچنین سایر متغیرهای دارای امتیاز.

پاناسونیک
Panasonic-CSCU-Z80TKR-8kW-Reverse-Cycle-Split-System-Inverter-Air-Conditioner-Hero-Image-high

گفته می شود که مطابق با لوازم الکترونیکی خانگی با کیفیت ، هواکش های پاناسونیک برای مطابقت با استانداردهای مشابه طراحی شده اند. دامنه شامل چرخه معکوس ، اینورتر فقط خنک کننده ، چند اسپلیت اینورتر ، داکت ، کاست و زیر تهویه هوا است. در رده دیواری ، مصرف کنندگان می توانند از نزدیک به 30 مدل مختلف را انتخاب کنند. برخی از آنها شامل ویژگی ECONAVI Panasonic است که فعالیت انسان و نور خورشید را برای تنظیم خودکار برای کاهش مصرف انرژی تشخیص می دهد. به عنوان مثال ، اگر تشخیص دهد که شما فقط در آنجا نشسته اید یا تلویزیون تماشا می کنید ، باعث می شود بر خلاف انجام کاری فعالتر ، مانند ورزش یا تمیز کردن ، خروجی را کاهش دهد. طراحی اینورتر پاناسونیک دارای سرعت چرخش متغیر است به گونه ای که می تواند هنگام شروع کار ، اتاق را سریعتر گرم یا خنک کند ، سپس برای حفظ دمای تنظیم شده ، کند شود.

در سراسر این سطح ، سطوح مختلفی از ویژگیهای فیلتر ، دفع شونده و رطوبت گیر برای کشف کیفیت بهینه هوا وجود دارد. اما سیستم های تهویه مطبوع Panasonic با قیمت شروع کمی بالاتر از بسیاری از مارک های بزرگ دیگر - کمی بیش از $ 1000 - و شما می توانید بیش از 3000 دلار برای مدلهای بالای خط پرداخت کنید.

پاناسونیک دارای پنج ستاره از قابلیت اطمینان برخوردار بود که چهار ستاره در سایر عوامل از جمله رضایت کلی ، عملکرد و سهولت استفاده دارد.


فوجیتسو جنرال
فوجیتسو-2.5 کیلو وات-چرخه معکوس-تقسیم-سیستم-اینورتر-هوا-تهویه هوا-ASTG09KMCA-Hero-Image-high

فوجیتسو جنرال تقریباً هر نوع تهویه مطبوع مورد نظر خود را تولید می کند ، از جمله سیستم نصب شده با دیوار ، سیستم چند نوع ، مجاری ، کاست ، سقف و کف. در ارائه آن برای محبوب ترین نوع (دیوار نصب شده) ، سه محدوده وجود دارد که می توانید انتخاب کنید - کلاسیک ، سبک زندگی و طراح. در هر یک ، انتخاب چرخه معکوس یا گزینه های فقط خنک کننده بدان معنی است که اگر نمی خواهید برنامه گرمایش را بپردازید ، می توانید پولی را که در غیر اینصورت هزینه می کنید ، پس انداز کنید. فوجیتسو نیز مانند اکثر مارک های تجاری ، قیمت هایی با قیمت عالی ارائه می دهد ، اما در انتهای دیگر طیف ، واحدهای قیمتی بالاتر از 4000 دلار را ارائه می دهد.

محدوده کلاسیک ظاهراً طراحی شده است تا سریع ، کارآمد و کاربردی آسان باشد. محدوده شیوه زندگی با صرفه ترین انرژی فوجیتسو است ، در حالی که برخی از مدل ها دارای یک رتبه بندی انرژی پنج ستاره هستند ، در حالی که به سبک و شیک استانداردی ارائه می شوند ، بنابراین کل خانه مطابقت دارد. طراح در انتهای بالاتر از محدوده قرار دارد ، با یک براق ، مدرن و ویژگی های اضافی. در بین این سه محدوده ، بسیاری از مدل ها شامل "کنترل سنسور انسان" هستند که اگر 20 دقیقه حرکت حرکتی در آن صورت نگیرد ، به طور خودکار تهویه هوا را خاموش می کند. هنگامی که شخصی دوباره وارد می شود ، سنسور حرکت را بالا می برد و تهویه هوا را دوباره روشن می کند. دیگر هیچ اتفاقی در تمام روز وقتی که از در خارج می شوید ، هوا را ترک نمی کند! علاوه بر این ، برخی از مدل ها دارای رابط LAN بی سیم داخلی هستند که به شما امکان می دهد کنترل از راه دور هوا را از راه دور کنترل کنید.

فوجیتسو جنرال در سال 2019 با چهار ستاره به طور کلی امتیاز داده شد ، چهار ستاره در سراسر تخته ، به جز سر و صدای هنگام کار در جایی که پنج ستاره دریافت کرده است.


سامسونگ
samsung_air_conditioner

سامسونگ با تمرکز بیشتر بر روی تهویه مطبوع مجاری و تجاری ، در حال حاضر تنها چند دستگاه تهویه هوا خانگی را با ظرفیت خنک کننده بین 2.5 کیلو وات و 8 کیلو وات در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی حالت توربو برای حداکثر سرعت برای رسیدن به دمای تنظیم شده سریع و یک حالت خودکار که حالت عملیاتی مورد نیاز (گرما یا خنک) را برای دستیابی و حفظ دمای تنظیم شده سریع انتخاب می کند ، می توانید از نظر تهویه مطبوع سامسونگ خود کنترل دما قابل اطمینان داشته باشید. بعلاوه ، یک حالت خواب خوب گفته شده است که به طور خودکار جهت گردش هوا و سرعت فن را برای یک خواب راحت تنظیم می کند.

رتبه بندی بهره وری انرژی نسبتاً استاندارد است و بیشتر آنها دارای دو ستاره هستند. این محدوده همچنین شامل یک حالت فن برای کمک به گردش هوا در اتاق و بدون استفاده از توابع خنک کننده است. ویژگی Auto Clean پس از خاموش شدن واحد ، به طور خودکار فن را برای مدتی در سرعت پایین نگه می دارد تا مبدل حرارتی را خشک و از رشد باکتری ها جلوگیری کند.

سامسونگ با داشتن چهار ستاره در سهولت استفاده ، چهار ستاره در سهولت استفاده ، ارزش پول و سر و صدا را در حین کار به دست آورد. با این حال ، فقط سه ستاره برای رضایت و اعتبار کلی بودند.


دایکین
تهویه هوا

در سراسر محدوده تهویه مطبوع Daikin گسترش گسترده ای از سیستم تقسیم دیواری ، سیستم چند اسپیتی و مدل های هوای مجاری وجود دارد. در داخل سیستم تقسیم تقسیم ، شش مدل مختلف انتخاب بیشتری نسبت به اولین بار با چشم ارائه می دهند ، زیرا هر سیستم در چند نوع مختلف با ویژگی های متفاوت عرضه می شود ، از جمله انتخاب چرخه معکوس و خنک کننده فقط ، یا Wi-Fi افزودنی. قابلیت نکته قابل توجه این است که US7 دارای رتبه انرژی هفت ستاره ای "فوق العاده کارآیی" شگفت انگیز است ، در حالیکه کلیه دستگاه های تصفیه هوا و سیستم های تقسیم داوین توسط شورای ملی آسم استرالیا تأیید شده و به عنوان "انتخاب حساس" شناخته می شوند.

علاوه بر دکوراسیون سنتی دیواری

ال جی
lg-air_conditioners

ال جی با ادعای ارائه دامنه عملکرد وسیع تری نسبت به سیستم های تهویه مطبوع معمولی ، ال جی شش سیستم مختلف تقسیم دیواری ، سیستم تقسیم ، مجاری و چند تقسیم تقسیم می کند. همه چرخه معکوس هستند و شامل ویژگی "کنترل انرژی فعال" می شوند که به کاربران امکان می دهد یک کلاه مصرف انرژی واحد را برای بهبود کارایی تنظیم کنند. سیستم های تهویه مطبوع ال جی همچنین کنترل هوای چهار طرفه را ارائه می دهند - هم تنظیم جریان هوا و هم به صورت افقی. Wi-Fi Smart Control با مدل های سازگار به عنوان یک افزودنی اختیاری در دسترس است.

ویژگی هایی که باید در مدل های خاص به آن توجه کنید شامل یک حالت خواب با صدای فوق العاده کم کار (19dbA) ، حالت ساکت در فضای باز - برای کاهش نویز از قسمت بیرونی - و انواع مختلفی از سیستم های تصفیه و تمیز کردن خودکار است. واحدهای ال جی را می توانید در حدود 1000 دلار پیدا کنید و امتیاز قیمت آنها به بیش از 3000 دلار می رسد.

ال جی در سال 2019 در هر رده تحقیقاتی سه ستاره قرار گرفت ، از جمله رضایت کلی ، به جز ارزش پول که در آن چهار ستاره کسب کرد.


سایر مارک های هوایی
در حالی که مارک های زیر حداقل اندازه نمونه مورد نیاز برای در نظر گرفتن ما در بررسی 2019 را دریافت نکرده اند ، هنوز هم ممکن است ارزش ارزیابی داشته باشند.

Dimplex: بهترین سیستم تهویه مطبوع و بخاری قابل حمل مشهور است ، Dimplex در مورد سیستم های تهویه مطبوع سیستم تقسیم نمی شود. با قول عملیاتی آرام و توابع رطوبت گیر ، انتظار دارید مبلغی بالغ بر 1000 دلار بپردازید.
Midea: متخصص دنیای ماشین های لباسشویی ، Midea همچنین یک برند متوسط ​​تهویه مطبوع است. با قیمت های مختلف از 800 دلار تا 1700 دلار ، Midea تمام بودجه ها را تحت پوشش قرار می دهد و برخی از ویژگی های مفید مانند توربو و حالت خواب ، به علاوه یک کویل خود تمیزکننده را ارائه می دهد.
TCL: انواع تهویه مطبوع پنجره و واحدهای اسپلیت سیستم با قابلیت های خنک کننده و گرمایشی را با اکثر مدل های قیمتی زیر 1000 دلار ارائه می دهد. به طور کلی ، تهویه مطبوع TCL مناسب اتاق خواب های کوچک یا فضاهای متوسط ​​است.
هیتاچی: چندین نوع سیستم تهویه مطبوع مناسب برای منازل و مشاغل ، از جمله سیستم های تقسیم دیواری و کف و همچنین سیستم های داکت ، کاست و چند اسپلیت را ارائه می دهد.


خرید دستگاه تهویه مطبوع: مواردی که باید در نظر بگیرید
خواندن کتاب خوشحال زن روی مبل

اگر نمی دانید چه عواملی را باید در نظر بگیرید ، پیدا کردن تهویه مطبوع مناسب می تواند کاری دشوار باشد. هنگامی که از ما پرسیدند که چه جنبه هایی در تصمیم گیری در مورد خرید یک سیستم تهویه مطبوع جدید مهم است ، پاسخ دهندگان به آخرین نظرسنجی ما اظهار داشتند:

راندمان انرژی: 44٪
قیمت: 41٪
ظاهر: 5٪
سایر یافته های کلیدی از نظرسنجی ما در سال 2019 شامل موارد زیر است:

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۶
راجا هندوستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی