خرید کولر گازی از گناوه | قیمت کولر گازی در گناوه

این وبلاگ برای افرادی که قصد خرید کولر گازی از گناوه را دارند راهنمایهای خوبی قرار خواهد داد.

خرید کولر گازی از گناوه | قیمت کولر گازی در گناوه

این وبلاگ برای افرادی که قصد خرید کولر گازی از گناوه را دارند راهنمایهای خوبی قرار خواهد داد.

کولر گازی بندر گناوه

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸ ب.ظ

اگر کولر گازی بندر گناوه فعلی شما بیش از هشت سال دارد ، وقت آن است که کولر گازی بندر گناوه جدید داشته باشید. در طول عمر محصول ، مبلغی که در قبض های انرژی صرفه جویی می کنید بیش از حد هزینه واحد جدید است.
نکات خرید

موارد زیر معیارهای اساسی برای استفاده در هنگام انتخاب سیستم جدید است:

    BTUs: ظرفیت خنک کننده کولر گازی گناوه در واحد حرارتی انگلیس در ساعت (Btu / hr) اندازه گیری می شود. برای یافتن بهترین BTU مورد نیاز برای خنک سازی اتاق ، متراژ فضا را در 10 ضرب کنید و سپس 4000 را اضافه کنید.
    رتبه بندی Energy Star: رتبه بندی Energy Star آژانس حفاظت از محیط زیست نشان قیمت کولر گازی بندر گناوه (https://genaveh22.com/product-category/air-conditioner ) می دهد که یک دستگاه حداقل 10 درصد از حداقل استانداردهای فدرال کم مصرف است.
    EER: EER تهویه مطبوع اتاق یا نسبت بهره وری انرژی ، نسبت خروجی خنک کننده تقسیم بر مصرف برق واحد است. هرچه EER بالاتر باشد ، مدل کارآمدتر است.
    فیلتر ضد میکروبی؟ اکثر تهویه های مطبوع اتاق دارای فیلترهای الکترواستاتیک گناوه کولر گازی قابل استفاده مجدد هستند که ممکن است با تریکلوزان درمان شوند. در صورت خرید کولر گازی بندر گناوه واحد با فیلتر ضد میکروبی ، از خرده فروش بخواهید که آن را با فیلتر الکترواستاتیک تصفیه نشده جایگزین کند.

بررسی کنید آیا دفتر انرژی دولت یا خدمات محلی برای ترغیب به خرید واحدهای کم مصرف ، تخفیف و تجارت مدلهای قدیمی را ارائه می دهند. در پایان می توانید 75 دلار یا بیشتر در خرید خود صرفه جویی کنید.

در گرمای تابستان ممکن است به نظر برسد که هر تهویه مطبوع مرکزی بسیار خوب عمل می کند ، اما مهم است که تحقیق کنید تا بتوانید واحد مناسب را انتخاب کنید و بهترین عملکرد را برای خانه خود تضمین کنید.

در حقیقت ، قبض های برق در تابستان به دلیل تهویه هوا افزایش می یابد.از بندر گناوه کولر گازی بخرید در طول تابستان ، یک AC می تواند تا 30 درصد از قبض برق فصل را تأمین کند. این بسیار خنک کننده و انرژی زیادی است. بنابراین در اینجا می توانید قبل از خرید به دنبال چه چیزی باشید تا به شما کمک کند تا در تابستان امسال خونسرد باشید و پس انداز کنید

آیا هوای مرکزی مناسب است یا خانه شما؟

اگر به دنبال سیستم خنک کننده تمام خانه هستید ،کولر گازی بندر گناوه هوای مرکزی انتخاب صحیحی است. این سیستم ها در فضای داخلی فضایی را اشغال نمی کنند و ماندگاری بالایی دارند. طول عمر متوسط یک واحد 15 تا 20 سال است. مهم است که به خاطر داشته باشید که این واحدها در انتهای بالاتر طیف تجهیزات خنک کننده قرار دارند. آنها به نصب حرفه ای احتیاج دارند و بسته به خانه شما می توانند به نصب مجاری احتیاج داشته باشند.

با یک پیمانکار محلی تهویه مطبوع کار کنید

نصب یک AC متناوب کلیدی برای عملکرد آن است. کار با یک پیمانکار معتبر تهویه مطبوع می تواند بندر گناوه اطمینان حاصل کند که نصب به درستی انجام شده است.

همچنین یک پیمانکار می تواند به شما در پاسخ دادن به هر سوالی کمک کند کولر گازی ال جی گناوه (اینجا کلیک کنید) و بهترین گزینه ها را از جمله اندازه صحیح و کارآمدترین مدل ها برای خانه شما پیشنهاد دهد.

قبل از انتخاب پیمانکار ، از خرید در اینجا نترسید.کولر گازی گناوه از مشتریان گذشته نقل قول و توصیه نامه بخواهید تا بتوانید پیمانکار مناسب کار را انتخاب کنید.
انتخاب اندازه مناسب

اندازه فاکتور مهمی است که باید هنگام خرید یک AC مرکزی جدید در نظر بگیرید. اگر یک واحد خیلی کوچک باشد ، ممکن است نتواند به ویژه در روزهای گرم تابستان ادامه دهد. اگر خیلی بزرگ باشد ، می تواند مرتباً خاموش و روشن شود ، که منجر به رطوبت زدایی ضعیف هوا ، کاهش راحتی در خانه و هزینه های بیشتر انرژی می شود.

اگرچه پیمانکار شما می تواند در انتخاب اندازه مناسب به شما کمک کند ، اما با تعیین ظرفیت خنک کننده مورد نیاز برای فضای خنک کننده ، یک راه آسان برای درک ایده مورد نیاز شماست. ظرفیت خنک سازی توسط واحدهای حرارتی انگلیس (BTU / ساعت) نشان داده می شود. نمودار زیر BTU های مورد نیاز را براساس متراژ مربع نشان می دهد.

هر آنچه در مورد کولر گازی بندر باید بدانید

اگر مثل اکثر بندر گناوه ها هستید ، می دانید که تابستانهای گرم و مرطوب ما بسیار شبیه زمستان های ما می تواند بسیار شدید باشد! وقتی هوا گرم است ، شما می خواهید در طول روز خنک باشید و شب راحت بخوابید - و این با انتخاب سیستم تهویه مطبوع مناسب شروع می شود. سیستم های تهویه مطبوع خانگی از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند. اگر می خواهید سیستم خنک کننده خود را به روز کنید یا جایگزین کنید ، گزینه های AC موجود در حال حاضر می توانند به شما کمک کنند تا خونسردی شما را حفظ کند و باعث صرفه جویی در هزینه های شما برای سالهای آینده شود.

اما شما از کجا شروع می کنید؟ انتخاب یک سیستم تهویه مطبوع مناسب کار ترسناکی به بندر گناوه نظر می رسد. این راهنما برای کمک به شما در جهت یابی مراحل پیچیده تصمیم گیری و ارائه اطلاعات مفیدی برای کمک به شما در انتخاب AC مناسب برای شما و خانواده شما طراحی شده است.

این راهنما فقط برای اطلاع رسانی در نظر گرفته شده است. یک متخصص گرمایشی و سرمایشی واجد شرایط قادر به تعیین اندازه و راه حل مناسب برای خانه و آب و هوای شما خواهد بود.

تهویه مطبوع مرکزی چیست؟

متداول ترین روش برای خنک سازی منزل استفاده از سیستم تهویه مطبوع مرکزی است.کولر گازی بوش گناوه در این لینک این سیستم شامل یک واحد کندانسور خارجی است که در خارج از خانه شما قرار دارد و گرما را دفع می کند و همچنین یک سیم پیچ اواپراتور ، که به طور کلی بالای کوره شما قرار دارد و هوای داخل خانه شما را خنک می کند. سرانجام کوره یا دستگیره هوا با استفاده از فن برای کار دادن هوای سرد از طریق مجرای خانه خود با AC کار کنید. همانطور که یک تهویه مطبوع مرکزی با سیستم کوره شما ادغام شده است ، می تواند از مزایای کوره و تجهیزات اضافی تصفیه هوا که اضافه کرده اید استفاده کند. این به پاکسازی هوای خانه کمک می کند.
تهویه مطبوع مرکزی چگونه کار می کند؟

یک تهویه مطبوع مرکزی با استفاده از فن کوره یا هوا گیر شما قیمت کولر گازی بندر گناوه برای جذب هوای گرم از طریق مجاری خانه کار می کند. همانطور که هوا از طریق سیم پیچ اواپراتور ، که به طور کلی بالای کوره شما قرار دارد ، دمیده می شود ، گرما از هوا خارج می شود و باعث خنک شدن آن می شود. گرمای حذف شده به ماده مبرد منتقل شده از طریق سیم پیچ جذب می شود. این مبرد سپس به کندانسور پمپ می شود ، بخشی از تهویه هوا در خارج از خانه شما است. کندانسور این گرما را به هوای بیرون دفع می کند ، مبرد را خنک می کند ، سپس دوباره به داخل خانه فرستاده می شود ، تا فرآیند دوباره شروع شود.
AC مرکزی در 8 مرحله توضیح داده شده است

    وقتی دمای خانه فراتر از آنچه روی ترموستات تنظیم می کنید افزایش می یابد ، به طور خودکار سیگنالی از ترموستات به صفحه مدار کوره ارسال می شود
    این به سیستم می گوید که هوای سرد مورد نیاز است و موتور دمنده داخل خانه و کندانسور را که در خارج از خانه شما قرار دارد روشن می کند.
    هوای گرم پس از عبور از روی کویل اواپراتور بالای کوره ، به داخل مجرای شما کشیده و سرد می شود
    این هوای خنک شده سپس از طریق دریچه های برگشت هوا به خانه بازمی گردد
    در همین حال مبرد موجود در تهویه مطبوع شما هنگام عبور از سیم پیچ اواپراتور ، گرما را از هوا جذب می کند
    این مبرد گرم شده سپس به کندانسور یا قسمت خارجی تهویه مطبوع شما پمپ می شود.
    کندانسور هوای خارج را از طریق مجموعه دیگری از سیم پیچ ها می ریزد ، که گرما را از خانه شما جذب می کند که توسط مبرد جذب شده است ، قبل از اینکه مبرد به داخل خانه برگردانده شود.
    این فرآیند تا رسیدن به دمای تنظیم شده مورد نظر ادامه می یابد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۸
راجا هندوستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی